خبر فوری
میز الکترونیک آناتومی بدن، جایگزینی مطمئن برای تشریح اجساد استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی برای توسعه آموزش سلامت و انتقال آبشاری آموزش ها در کل جامعه استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی برای توسعه آموزش سلامت و انتقال آبشاری آموزش ها در کل جامعه افتتاحیه ایران مد/ سخنرانی دکتر سعیدلو رئیس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی انجام نادرست عمل تغییر رنگ قرنیه محدوده میدان بینایی را محدود می‌کند الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص بودجه پیشنهادی این سازمان در سال۱۴۰۴ توضیحاتی ارائه داد. این نرم‌افزار غربالگری مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به شناسایی تنگی دریچه آئورت کمک کند رشد چشمگیر تجهیزات پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی یک حلقه هوشمند پوشیدنی با گرید پزشکی به تائید FDA رسید امیدواری‌های جدید در درمان پارکینسون؛ نقش باکتری‌های روده در بهبود علائم حرکتی کنفرانس نکات بالینی در لنزهای تماسی سمینار احیای قلبی و ریوی برگزار می شود انعقاد تفاهم‌نامه اجرایی بین سازمان نظام پزشکی و وزارت رفاه جامعه پزشکی که همیشه با افتخار در صف مقدم ارائه خدمات بوده اند
۱۱:۱۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۱۹۶
مراسم رونمایی از 108 دستگاه آمبولانس جدید و توزیع آن در سراسر کشور صبح امروز پنج شنبه 19 مهرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و رییس سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

این دومین مرحله توزیع آمبولانس های جدید و پیشرفته سازمان اورژانس کشور پس از توزیع 50 دستگاه آمبولانس است که در این مرحله، 108 دستگاه آمبولانس در تمام استانها و 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع می شود.

همچنین با توجه به فرسودگی 3 هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور، از این پس ماهانه 50 دستگاه آمبولانس بر اساس قرارداد تامین 625 دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس کشور می شود و در هفته های آینده دو مناقصه برای خرید 900 دستگاه آمبولانس برگزار می شود و این تجهیزات تا سال آینده به ظرفیت کشور افزوده می شود.

آمبولانس هایی که امروز رونمایی شد، از نوع پیشرفته و به روز با ظرفیت 6 سیلندر و بیش از 3 هزار اسب بخار است و با مدل های 2024 و حتی 2025 تامین و توزیع شده و می شود.

رویکرد دولت و وزارت بهداشت، نوسازی ناوگان اورژانس است که خرید و توزیع این آمبولانس ها با اولویت نیازمندهای مشخص شده و مناطق محروم، انجام می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: