خبر فوری
۱۵:۰۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۳۴۸
فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت عنوان کرد؛

فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، از متقاضیان جراحی زیبایی صورت خواست که عجولانه سراغ این قبیل اعمال جراحی نروند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پاکدل، روز دوشنبه در حاشیه پیش کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران در مرکز همایش‌های رازی تهران، گفت: امروز راجع به روش‌های جدید جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، بحث و گفتگو شد.

وی افزود: بررسی روش‌های جدید مجرای اشکی، روش‌های جراحی روبوتیک و روش‌های تشخیصی تومورهای چشم و کاسه چشم توسط ام آر آی، از دیگر موضوعات مورد بحث در روز اول کنگره بود.

پاکدل با اشاره به گرایش مردم به استفاده از روش‌های جدید جوان سازی و زیباسازی صورت، گفت: در چند سال اخیر، شاهد افزایش عمل‌های زیبایی در کشور هستیم و از همین رو، باید توجه خاصی به کنترل و کیفیت این قبیل اعمال جراحی داشته باشیم تا نتیجه بهتری حاصل شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، بر اهمیت مشاوره قبل از عمل زیبایی تاکید کرد و افزود: در این قبیل جراحی‌ها، تکنیک‌های مختلفی برای زیباسازی صورت و پلک به کار گرفته می‌شود که می‌بایست متقاضی عمل، به این موضوع توجه کند و عجولانه تصمیم نگیرد.

پاکدل ادامه داد: همیشه باید عوارض احتمالی را در نظر بگیرید تا نتیجه بهتری از عمل بگیرید.

وی افزود: همکاران ما بیشترین تجربه را در زمینه اعمال جراحی پلک، پیشانی و صورت دارند. بنابراین، بهتر است با اطلاعات و آگاهی کامل، نسبت به انجام عمل جراحی زیبایی صورت اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: