خبر فوری
۰۷:۵۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۱۱۸۵
نخستین ونتیلاتور توربوفن تولید داخل است که از دو رده بزرگسال و اطفال را حمایت می‌کند و همه مُدهای تنفسی را دارد.

شرکت نیک ژن، نماینده شرکت‌های بهین مِد و زمهریر یکی از چندین شرکت برتر در حوزه تولیدات تجهیزات پزشکی است که با حضور خود در نمایشگاه ایران هلث، دو محصول جدید خود را به بازار عرضه کرد.

به گزارش مدنیوز به نقل از درمانا- نخستین ونتیلاتور توربوفن تولید داخل  از برند بهین مِد مدل بهسا۱۰۰، نخستین ونتیلاتور توربوفن تولید داخل است که از دو رده بزرگسال و اطفال را حمایت می‌کند و همه مُدهای تنفسی را دارد. این دستگاه نخستین ونتیلاتوری هست که هم اکسیژن فشار بالا و هم اکسیژن فشار پایین را در اختیار می‌گذارد. معمولا ونتیلاتورها فقط یکی از دو این حالت را در اختیار می‌گذارند.

این دستگاه دارای مُدهای تنفسی حجمی، فشاری و پیشرفته است و هم به صورت غیرتهاجمی و هم به صورت تهاجمی قابل استفاده است. کِروها و پارامترهای تنفسی موردنیاز را نشان می‌دهد. صفحه مانیتورهای کامل و متنوعی دارد که می‌توانید پارامترهای تنفسی را به صورت شکل و لوپ تنفسی ببینید.

این دستگاه ۸ ساعت باتری بکاپ دارد، یعنی فرضا از اینجا تا شهر اصفهان نیاز نیست به برق DC وصل شود اما با این وجود در کنار دستگاه، پورت DC را تعبیه کردیم، علاوه بر قسمت AC که برای شارژ آن است. مانیتور دستگاه ۹ اینچ است و می‌توان آن را به مانیتور بزرگتر هم وصل کرد.

ایده پشت طراحی این دستگاه این بوده که حمایت از بیمار از کنار تخت بیمار تا بین بخش، آمبولانس و حتی منزل با یک دستگاه انجام شود و به همین دلیل طراحی دستگاه جمع و جور بوده تا همه این قابلیت‌ها در یک دستگاه جمع شوند.

تاکنون ۲۰۰ دستگاه از این ونتیلاتور در بازار نصب شده است. ما بعد از کرونا و زمانی که بازار اشباع بود وارد بازار شدیم اما با این وجود، این دستگاه به دلیل کیفی و دوستدار کاربر بودن مورد استقبال واقع شده است.

این دستگاه روی پایه ترولی، ستون سقفی و هم به صورت کنار تخت بیمار قابل استفاده است. وزن آن پنج کیلو است که به راحتی کنار تخت بیمار می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان است اما در سفارش‌های بالاتر به دلیل تولید انبوه، قیمت آن کاهش می‌یابد.

مخزن کرایوژنیک دستگاه دیگر  تولید شرکت پیشران زمهریر آسمان است. این محصول مخزن نگهداری اکسیژن مایع است که نیاز به برق و فضای مسقف ندارد. تجهیز، کاملا مکانیکی است و سیفتی ولو روی دستگاه طراحی شده، یعنی کاملا ایمن است. این مخازن به دلیل اینکه اکسیژن را به روش مایع نگهداری می‌کنند و تنها ۱۰ بار فشار کاری دارد، نسبت به کپسول که ۱۲۰ بار فشار دارد روش بسیار ایمنی‌تری برای تامین اکسیژن بیمارستان‌ها است. دو ویژگی این محصول خلوص بالای ۹۹/۹۹ و پایدار بودن و عدم افت فشار در زمان پیک مصرف است. همچنین ما نخستین دارنده استاندارد ملی این محصول در ایران هستیم.

 

برچسب ها: ونتیلاتور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: