خبر فوری
۰۹:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۱۲

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه دولت سیزدهم طی حیات سه ساله خود به اقدمات متعددی دست زده است، گفت: طی این مدت، ۱۷ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور در بخش دولتی اضافه شده که معادل ۱۳ درصد از ظرفیت کل تخت‌های بیمارستانی کشور است.

به گزارش مدنیوز  به نقل از ایسنا سعید کریمی در اجلاس معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی که روز یکشنبه، ۲۷ خرداد برگزار شد، اظهار کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری، خدمت و خدمات رسانی نباید مختل شود و این موضوع در درمان و بهداشت از اهمیت فراوانی برخوردار است و بر همین اساس هم پس از شهادت رییس‌جمهور، موضوع خدمات‌رسانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عمر دولت سیزدهم حدود سه سال بود، افزود: دولت سیزدهم طی حیات خود به اقدمات متعددی دست زده است. ۱۷ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور در بخش دولتی اضافه شده که معادل ۱۳ درصد از ظرفیت کل تخت‌های بیمارستانی کشور است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد تخت‌های آی‌سی‌یو نیز افزایش یافته، خاطرنشان کرد: ۳۰۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های ICU کشور اضافه شده است. تعداد تخت‌های ICU کودکان نیز حدود دو برابر شده است؛ به نحوی که تعداد تخت‌های ICU کودکان معادل ۵۰۰ مورد بود که در این دولت به ۱۰۵۰ مورد رسید.

کریمی با بیان اینکه جهاد بیمارستان‌سازی همچنان ادامه دارد، گفت: به تازگی به استان خراسان رضوی و شهر تربت‌حیدریه سفر کرده‌ام؛ ۳۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهر اضافه شد. تعداد تخت‌های بیمارستانی این شهر معادل ۳۰۰ مورد بود که با افتتاح این تخت‌ها به ۶۰۰ مورد رسید.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: