خبر فوری
روز جهانی بهداشت محیط همکاری دو غول تجهیزات پزشکی در حوزه جراحی ستون فقرات چند برابر شدن هزینه تامین قطعات تجهیزات پزشکی با حذف ارز ترجیحی شماره ۵۷ ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی استان گیلان افتتاح شد. سرمایه‌گذاری گسترده امارات در بیمارستان ملی کودکان در واشنگتن دستگاه تحریک عصبی سینرجیا برای درمان صرع با موفقیت روی دو بیمار کاشته شد موازی‌کاری در حوزه تجهیزات پزشکی/بالاخره متولی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت است یا وزارت صمت؟! تمدید مهلت ارائه تاییدیه قیمت گذاری و توزیع کالا به نرخ مصوب برای رفع تعهد ارزی مناقصه خرید ۵۰۰ دستگاه پمپ سرنگ تولید داخل باشگاه سپاهان ملزم به خرید پنج دستگاه شوک اکسترنال و تحویل به مرکز پزشکی ایفمارک شد ۶۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی با بومی‌سازی تروکار لاپاراسکوپی انجام ۵ تا ۷ دقیقه‌ای آزمایش نوار مغز با یک دستگاه جدید برخی از لوله‌های تراکستومی شرکت آی‌سی‌یو مدیکال ممکن است باعث مرگ شوند! نخستین دستگاه پایش مداوم قند خون یک ساله در جهان مجوز ورود به بازار گرفت
۱۰:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۴۴۵
مواد اولیه و محصولات دارویی ایران توسط حدود ۱۰۰ شرکت به حدود ۵۰ مقصد صادراتی ارسال می‌شود.

مهندس اصف مهدوی، دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو:

مواد اولیه و محصولات دارویی ایران توسط حدود ۱۰۰ شرکت به حدود ۵۰ مقصد صادراتی ارسال می‌شود.

شرکت‌های ایرانی با توجه به ظرفیت چند برابری خطوط تولیدی دارو در مقایسه با نیاز داخل کشور، باید با یک برنامه‌ریزی هدفمند از مزایای صادرات محصول همچون ارز آوری و افزایش فروش، امکان تأمین مواد اولیه مورد نیاز از محل صادرات و همچنین کاهش قیمت تمام شده واحد به دلیل افزایش حجم تولید بهره‌مند شوند.

در حوزه صادرات دارو علاوه بر لزوم انطباق با قوانین و الزامات رگولاتوری کشورهای مقصد، که خود گاه صادرکننده را از ادامة مسیر منصرف می‌سازد، موضوع مهم رقابت با محصولات دارویی وارد شده از سایر کشورهای تولیدکننده دارو، برای ورود و از آن مهم‌تر پایداری حضور در بازار هدف در میان است. داروهای تولید شده در ایران به لحاظ قیمت با محصولاتی مانند داروهای اروپایی و به لحاظ کیفیت با محصولاتی مانند داروهای هندی رقابت‌پذیر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: