خبر فوری
واکسیناسیون؛ تنها راه مقابله با سرخک چهارمین آیین تجلیل از حافظان جوان قرآن کریم فراجا برگزار می‌شود تاثیر مصرف شیر روزانه در رشد قدی کودکان ورود جدی وزارت بهداشت و ساترا برای مقابله با ترویج دخانیات در شبکه نمایش خانگی والدین نسبت به نشانه‌های اولیه بروز اختلالات روانپزشکی در کودکان هوشیار باشند مصرف نوشابه برای بهبود سوءهاضمه و اسهال مفید نیست انعقاد تفاهم‌نامه روستایی معاونت بهداشت با بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی سرپرست دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت منصوب شد مصوبات جدید شورای آموزش دندانپزشکی تخم‌مرغ را فقط پخته مصرف کنید راه‌اندازی شبکه‌ای یکپارچه از مراکز تخصصی درمان ناباروری اطلاع‌رسانی به‌موقع، سپر نظام سلامت در برابر موج شایعات است شیر مادر موجب درمان زردی نوزاد می‌شود رییس دبیرخانه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع منصوب شد ابلاغ دستورالعمل رفاهیات کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت
۱۳:۳۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۸۳۷
در چهار ماهه ابتدایی سال؛

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پوشش شبکه در نسل‌های دو، سه و چهار شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستا بهبود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور نظارت و بررسی میدانی وضعیت پوشش و کیفیت ارتباطات در روستاهای منطقه شمال غرب را یکی از اقدامات انجام شده در این منطقه دانست و بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در برخی از روستاها، میان شاخص‌های کمی و کیفی موجود با تعهدات پروانه اپراتورها و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تفاوت‌هایی وجود داشت که همین موضوع باعث کاهش کیفیت ارتباطی روستاها شده بود. برای رفع این مشکل جلسات متعددی با اپراتورهای مربوطه برگزار شد که بهبود وضعیت ارتباطی روستاها و کاهش شکایات ثبت شده در این بخش در "سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)" از نتایج آن است.

وی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی (۱۹۵)، عنوان کرد: در چهار ماهه اول سال جاری، ۳ هزار و ۶۷۱ شکایت در حوزه فعالیت منطقه شمال غرب رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد هزار و ۸۴ شکایت به حوزه ارتباطی مربوط می شود.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب درباره موضوع شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵، اظهار کرد: در این سامانه، ۲ هزار و ۳۹۹ شکایت در حوزه فناوری و ۱۸۸ شکایت در حوزه پست و دفاتر پیشخوان ثبت شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۷ شکایت بررسی و به آنها پاسخ لازم داده شده است.

یوسف‌پور در ادامه بیان کرد: با برگزاری جلسات مستمر و متعدد با اپراتورها، انجام تست‌ها و بازدیدهای میدانی و از راه دور خدمات دارندگان پروانه از سازمان، توانسته‌ایم مدت زمان رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵ در منطقه شمال غرب را از ۹ روز کاری به ۵ روز کاری کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی تداخلات فرکانسی در راستای حفظ و صیانت از فضای فرکانسی کشور و جلوگیری از کاهش کیفیت ارتباطی اپرتورهای تلفن همراه در خدمات‌دهی به مشترکان انجام می‌شود، گفت: پایش مستمر فضای فرکانسی با سامانه‌های پایش ثابت و سیار و نظارت میدانی در منطقه شمال غرب انجام شده است و در چهارماه ابتدایی سال جاری، ۳۳ مورد تداخل فرکانسی که عمدتا ناشی از استفاده غیرمجاز از تقویت کننده‌های سیگنال رادیویی شبکه تلفن همراه و یا بوسترهای غیراستاندارد آنتن‌های تلویزیونی بوده، شناسایی و مشکلات آن رفع شده است.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب افزود: فضای فرکانسی سالم و بدون تداخلات فرکانسی، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه، برای استفاده سایر بهره‌برداران مانند سازمان‌های آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و... نیز دارای اهمیت است.

اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب یکی از مناطق ۹ گانه رگولاتوری در کشور است که استان‌های قزوین ، گیلان و زنجان را تحت پوشش و مدیریت دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: