خبر فوری
واکسیناسیون؛ تنها راه مقابله با سرخک چهارمین آیین تجلیل از حافظان جوان قرآن کریم فراجا برگزار می‌شود تاثیر مصرف شیر روزانه در رشد قدی کودکان ورود جدی وزارت بهداشت و ساترا برای مقابله با ترویج دخانیات در شبکه نمایش خانگی والدین نسبت به نشانه‌های اولیه بروز اختلالات روانپزشکی در کودکان هوشیار باشند مصرف نوشابه برای بهبود سوءهاضمه و اسهال مفید نیست انعقاد تفاهم‌نامه روستایی معاونت بهداشت با بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی سرپرست دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت منصوب شد مصوبات جدید شورای آموزش دندانپزشکی تخم‌مرغ را فقط پخته مصرف کنید راه‌اندازی شبکه‌ای یکپارچه از مراکز تخصصی درمان ناباروری اطلاع‌رسانی به‌موقع، سپر نظام سلامت در برابر موج شایعات است شیر مادر موجب درمان زردی نوزاد می‌شود رییس دبیرخانه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع منصوب شد ابلاغ دستورالعمل رفاهیات کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت
۱۶:۴۹ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۶۸۵

در سال‌های اخیر و با وجود تحریم‌ها، صنعت محصولات آرایشی بهداشتی نیز در کنار تمامی صنعت‌های موجود و پرطرفدار کشور دچار تغییرات زیادی شده‌اند. خروج تدریجی برندهای خارجی در این حوزه از اثرات بزرگ این دوران بوده است. در این زمان وقت آن رسیده است که کارخانه‌های داخلی ایران با کمک محققان و متخصصان برجسته‌ی کشورمان، نیاز مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند.

نمایشگاه بین‌المللی  iran beauty and clean که مربوط به  انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه، خدمات بازرگانی و مشاوره و ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران است؛ به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه شناخته می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی  iran beauty and clean

در سال‌های اخیر و با وجود تحریم‌ها، صنعت محصولات آرایشی بهداشتی نیز در کنار تمامی صنعت‌های موجود و پرطرفدار کشور دچار تغییرات زیادی شده‌اند. خروج تدریجی برندهای خارجی در این حوزه از اثرات بزرگ این دوران بوده است. در این زمان وقت آن رسیده است که کارخانه‌های داخلی ایران با کمک محققان و متخصصان برجسته‌ی کشورمان، نیاز مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند. این نمایشگاه فرصت بزرگی بود تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و روند تقاضای بازار را به سمت خود جذب کنند.

یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه توانسته با تولید محصولات باکیفیت اعتماد مشتریان را جلب کند، هلدینگ «سیلانه سبز» است. این هلدینگ با مدیریت مازن حریری، با بیش از ۲۵ سال سابقه‌ی فعالیت، دارای ۱۱ برند شامل Comeon، Umberella، Dafi، Kodex ،Kapoot ،Misswake ،Zenon ،Nino، Dr.Oz  و Pixxel در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در حوزه‌های پوست، مو، دهان و دندان است.

شرکت تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه بوده و دارای بیش از 150 شرکت تابعه در تمامی استان‌های ایران است. یکی از ارکان اصلی این سازمان، بخش تحقیقات بازار حرفه‌ای این مجموعه بوده که به جهت مطالعه‌ی عادات و ترجیحات خرید مصرف‌کنندگان ایجاد شده است. متخصصان هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت و نظارت مازن حریری، در بخش تحقیق و توسعه، همواره در تلاشند که تمامی محصولاتشان با آخرین فناوری روز دنیا تولید شود. این شرکت دارای شناخته‌شده‌ترین برندها و محصولات باکیفیت و قابل‌اعتماد در ایران و خاورمیانه است.

در نمایشگاه iran beauty and clean  نیز که در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد، غرفه‌های زیادی وجود داشتند ولی غرفه‌ای در فضای باز جلب توجه می‌کرد. غرفه‌ی هلدینگ «سیلانه سبز» در این نمایشگاه توانست با ایجاد خلاقیت و سرگرمی برای بازدیدکنندگان، نظرها را به خود معطوف کند.

نمایشگاه بین‌المللی  iran beauty and clean

هلدینگ سیلانه سبز با این غرفه در نمایشگاه iran beauty and clean به معرفی 11 برند تولیدی خود پرداخت. در تور بازدیدی که در غرفه انجام می‌شد، قصه‌ی هر برند تولیدی مجموعه‌ی سیلانه سبز برای بازدیدکنندگان بازگو می‌شد تا مخاطبان را با تک‌تک محصولات آشنا کند و افراد بتوانند با برندهای این مجموعه‌ی بزرگ، ارتباط خاطره‌انگیزی برقرار کنند.

وجه متمایز دیگر این غرفه نسبت به دیگران، استقرار بخش منابع انسانی در آن بود. این افراد با هدف اشتغال‌زایی و جذب نیروهای متخصص از بین بازدیدکنندگان و مخاطبان در نمایشگاه در سطوح کارشناسی تا مدیریت، مستقر شده بودند، که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود. درنهایت این غرفه با توجه به برگزاری مسابقات متنوع و خلاقانه در محل غرفه، طی نظرسنجی صورت گرفته، به‌عنوان غرفه‌ی برتر این نمایشگاه برگزیده شد.

نمایشگاه بین‌المللی  iran beauty and clean

هلدینگ سیلانه سبز به دلیل دارا بودن ساختار تیمی و بهره‌گیری از نیروی جوان و خلاق و متخصص، می‌تواند خود را به سرعت با شرایط روز دنیا منطبق کرده و نیازهای مشتریان متنوع خود را برطرف کند. از طرفی بسته‌بندی و کیفیت محصولات هلدینگ سیلانه سبز در بازار محصولات بهداشتی و آرایشی کشور، پیشرو محسوب شده و با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت است. هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مستقیم مازن حریری، همیشه رضایت خریدار را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده و  این امر با وجود محصولات متنوع و محبوب در حوزه بهداشتی و آرایشی، به‌خوبی مشخص است. لازم به ذکر است که سیلانه سبز علاوه بر ارائه‌ی تمامی برندهایش در فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، محصولات خود را به طور آنلاین و مستقیم ازطریق وب‌سایت لوکس ایرانا نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: