خبر فوری
واکسیناسیون؛ تنها راه مقابله با سرخک چهارمین آیین تجلیل از حافظان جوان قرآن کریم فراجا برگزار می‌شود تاثیر مصرف شیر روزانه در رشد قدی کودکان ورود جدی وزارت بهداشت و ساترا برای مقابله با ترویج دخانیات در شبکه نمایش خانگی والدین نسبت به نشانه‌های اولیه بروز اختلالات روانپزشکی در کودکان هوشیار باشند مصرف نوشابه برای بهبود سوءهاضمه و اسهال مفید نیست انعقاد تفاهم‌نامه روستایی معاونت بهداشت با بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی سرپرست دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت منصوب شد مصوبات جدید شورای آموزش دندانپزشکی تخم‌مرغ را فقط پخته مصرف کنید راه‌اندازی شبکه‌ای یکپارچه از مراکز تخصصی درمان ناباروری اطلاع‌رسانی به‌موقع، سپر نظام سلامت در برابر موج شایعات است شیر مادر موجب درمان زردی نوزاد می‌شود رییس دبیرخانه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع منصوب شد ابلاغ دستورالعمل رفاهیات کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت
۱۵:۰۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۲۹۹
مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدی زاده، در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات اورژانس تهران با اشاره به اختلال مزاحمان تلفنی در روند خدمت رسانی اورژانس، از عزم جدی برای پیگیری قانونی در جهت برخورد قضائی با متخلفان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از تماس‌های مخاطبان با شماره ۱۱۵ مربوط به مزاحمان تلفنی است، افزود: اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط این گونه تماس‌های غیرضروری باعث می‌شود که بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات همکاران ما محروم شوند.

مهدی زاده ادامه داد: متأسفانه عدم برخورد جدی با مزاحمان موجب شده که گروهی از این افراد با تماس‌های مکرر، زندگی دیگر هموطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند.

مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی مبنی بر قطع خطوط تلفن و حبس مزاحمان تلفنی از ۱۵ روز تا سه ماه، خاطر نشان کرد: این سازمان با توجه به رسالت خود در زمینه نجات جان انسان‌ها در پی برخورد جدی و قاطع قضائی با متخلفانی است که زندگی هموطنان را بازیچه شوخی‌های نامتعارف و زننده خود قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: