خبر فوری
۱۰:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۱۰۳

کانال های منتسب به آیت الله تبریزیان آهن را نجس بهداشتی اعلام کردند و مکمل های خوراکی آهن، لوله های آهنی، ظروف آهنی و تیرآهن را حرام اعلام کردند زیرا آهن زینت اجنه است و موجب ورود جن و بیماری های با منشا جن همچون اِم اِس و پارکینسون می شود.

دکتر محمد میرخانی عضو هیات مدیره و مشاور اجتماعی سازمان نظام پزشکی در کانال تلگرام خود نوشت : روز گذشته کانال تلگرامی تبریزیان که توسط طرفدارانش پدر طب اسلامی خوانده می شود مطلبی منتشر نمود که در آن با برداشتی نادرست از دو روایت، هر گونه آهن را نجس و نوع نجاست آن را نجاست بهداشتی عنوان کرد.

در توضیحات به تصویر در آمده نیز تصویری از قطره ی خوراکی آهن، آب آهن، تیر آهن ساختمانی، سرویس آشپزخانه چدن و استیل و حتی قاشق و چنگال نیز وجود دارند و نهایتا هم آهن را زینت جن و شیاطین معرفی می کند.

در کشور ما سالهاست که کم خونی فقر آهن وجود داشته و دارد و پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن مخصوصا در دختران از سنین مدرسه ای آغاز می شود. سکوت بزدلانه در برابر جریان ضد علم از مهم ترین عوامل عرض اندام آن ها می باشد.

نظام بهداشتی و درمانی رنجور و شکسته ی ما توان درمان دختران و زنان با کم خونی های مرگ آور ناشی از فقر آهن که پدران و شوهران آن ها طرفدار طب مدعی اسلامی هستند که آهن را نجس می داند دارد؟ آیا فکر کرده اید که اگر این جریان چندی بعد پزشکان و پرستاران را کافران حربی یا مرتد بداند و یا بیمارستان را دارالفحشا بخواند و بخواهند اقدامی عملی کنند هستیم؟

قطره آهن حرام است!

برچسب ها: طب سنتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: