خبر فوری
روز جهانی بهداشت محیط همکاری دو غول تجهیزات پزشکی در حوزه جراحی ستون فقرات چند برابر شدن هزینه تامین قطعات تجهیزات پزشکی با حذف ارز ترجیحی شماره ۵۷ ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی استان گیلان افتتاح شد. سرمایه‌گذاری گسترده امارات در بیمارستان ملی کودکان در واشنگتن دستگاه تحریک عصبی سینرجیا برای درمان صرع با موفقیت روی دو بیمار کاشته شد موازی‌کاری در حوزه تجهیزات پزشکی/بالاخره متولی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت است یا وزارت صمت؟! تمدید مهلت ارائه تاییدیه قیمت گذاری و توزیع کالا به نرخ مصوب برای رفع تعهد ارزی مناقصه خرید ۵۰۰ دستگاه پمپ سرنگ تولید داخل باشگاه سپاهان ملزم به خرید پنج دستگاه شوک اکسترنال و تحویل به مرکز پزشکی ایفمارک شد ۶۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی با بومی‌سازی تروکار لاپاراسکوپی انجام ۵ تا ۷ دقیقه‌ای آزمایش نوار مغز با یک دستگاه جدید برخی از لوله‌های تراکستومی شرکت آی‌سی‌یو مدیکال ممکن است باعث مرگ شوند! نخستین دستگاه پایش مداوم قند خون یک ساله در جهان مجوز ورود به بازار گرفت
۱۱:۲۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۱۱۳

اداره کل تجهیزات پزشکی بر عملکرد معاونت های غذا و دارو که برخی امور مربوط به تمدید و صدور پروانه های تولیدی و وارداتی به آن ها تفویض شده است، نظارت مستمر دارد و با توجه به سیاست های سازمان غذا و دارو در حمایت از تولید داخل و تسریع روندها، صدور پروانه های صادرات و تولید برخی اقلام حوزه تجهیزات پزشکی را به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض کرده است.

به گزارش مدنیوز به نقل از ریان مهندس اسحاق عامری سیاهوئی گفت: با توجه به سیاست های سازمان غذا و دارو در حمایت از تولید داخل و تسریع روندها، صدور پروانه های صادرات و تولید برخی اقلام حوزه تجهیزات پزشکی را به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض کرده است.

 

وی پروانه‌های تولید با کلاس خطر A,B,C,D و واردات کالاهایی با کلاس خطر A را از جمله امور تفویض شده به معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ علوم پزشکی مذکور عنوان و تاکید کرد که بصورت مستمر بر حسن روند اجرای آنها نظارت می شود.

 

معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به برگزاری نشست های دوره ای با معاونت های غذا و داروی دانشگاه هایی که به آن ها تفویض اختیار شده است تصریح کرد: بر نظارت‌های دوره ای، مسائل و چالش های تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی استان بررسی و راهکارهای متناسب ارائه می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: