خبر فوری
پرستاران از دولت آینده چه می‌خواهند؟ مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد رئیس انجمن داروسازان ایران:ما با خصوصی بازی به جای خصوصی‌سازی واقعی، در منطقه خاورمیانه به رقبا خواهیم باخت شرط پوشش بیمه ای، اثبات اثربخشی دارو عدم استقلال سازمان غذا و دارو در سیاستگذاری‌های دارویی «مهمونی۱۰ کیلومتری غدیر»؛ وقتی تفاوت‌ها رنگ می‌بازد افزایش اعتبارات دریافتی وزارت بهداشت از محل مالیات سلامت اعزام هیات تجاری از شرکت های دانش بنیان و برگزاری نشست های B2B در نمایشگاه بین‌المللی CPHI ایتالیابا حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری ارتباط مصرف زغال‌اخته با بهبود بیماری‌های مغز و اعصاب آیا شامپوی بدون سولفات واقعا برای مو مفید است؟ گرما چه تأثیرات مخربی بر مغز ما می‌گذارد؟ نباید بگذاریم فقرای بیمار بمیرند آیین­‌نامه تخصیص ارز ترجیحی به واردات دارو و تجهیزات پزشکی انتقال بیماران بدون علامت به کشور را باید جدی بگیریم صدور پروانه های صادرات و تولید تجهیزات پزشکی به ۹ معاونت غذا و دارو تفویض شد
۱۴:۱۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
تعداد‌بازدید‌: ۹۵

میزان اعتبارات دریافتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل یک واحد درصد مالیات سلامت، به ۹۶ درصد اعتبار مصوب در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مدنیوز به نقل از ریان - اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، با پیگیری‌های این نهاد نظارتی میزان اعتبارات دریافتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل یک واحد درصد مالیات سلامت، از ۲۲ درصد اعتبارات مصوب در سال ۱۴۰۰ به ۹۶ درصد اعتبار مصوب در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است.

دیوان محاسبات کشور پیشنهاد داده که به منظور جلوگیری از انحراف در اجرای حکم قانون و اختصاص کامل منابع موضوع ماده (۳۷) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین توزیع درست منابع برای مصارف مورد نظر قانونگذار، در تدوین و تصویب بودجه سالانه معادل ارقام وصولی پیش بینی شده، در ردیف اعتبار مربوطه نیز لحاظ گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: